måndag 14 september 2009

Picknick!

Idag så har jag och Sebbe varit på picknick med öppna förskolan. 9:40 så hämtade vi en tjej som vi lärt känna på föräldragruppen och åkte till platsen där alla skulle mötas. Sedan gick vi ut på en äng och grillade och hade det bra. Jag skulle ta lite kort, men batteriet dog efter jag tagit 2:a kortet. Synd! Vädret var iaf bra, riktigt höstväder, varmt och lite kyligt i luften. Underbart!

Sedan skjutsade vi hem Linda och hennes lilla Daliha och så åkte jag och Sebastian ut till landet och hälsade på pappa/morfar och min farmor. Var bara en snabbvisit för att få nyckeln av pappa ut till landet. Härligt, kan jag och bebis åk ut när vi vill!

Har förrästen glömt att berätta att i fredags så köpte vi en gåstol till Sebastian, han älskar den. Har inte iktigt förstått att han ska gå i den, han leker mest med sakerna som sitter fast där.. hihi... söt som attans. Han står upp i den iaf, så dröjer nog inte så länge innan han börjar röra sig lite.

Inga kommentarer: