måndag 14 september 2009

Håravfall!

Nu har jag gjort det som jag länge grubblat på. Jag klippte av mig håret! Det blev super bra och känns mega skönt! Hela huvudet känns flera kilo lättare :) Gjorde några få slingor också, så nu känner jag mig iaf fin på huvet!

Sebbe hängde med till frisören i lördags, jag fick sitta och amma han under skynket, för han totalvägrade att vara hos sin mormor, han gallskrek! Men han gillade att ligga under skynket för där somnade han :)

i Torsdags så fick jag faktiskt rida! Andreas och Sebbe åkte med till stallet så att jag skulle ha nära till Sebbe om han blev ledsen. Red min lilla bus, gick så där, märks att jag inte ridit sen i januari :( Provade Tuva också, tror faktisk inte att det är någon större ide att bege sig till tävling med henne, men får se, kanske få ordning på allting under vintern här!

Jag gick från detta långa hår:


Till det här :)

Inga kommentarer: