tisdag 15 september 2009

Bilder

Scanner är verkligen mega kul :) Har lagt in massa bilder i datorn. Visst blir det inte mega bra kvalitet, men man ser iaf vad det föreställer :)

Lägger in ett litet smakprov på vad som nu finns i min dator:

Jag och Stormur igen, gud så liten jag var, når knappt nedanför sadeln med benen! :)



En bild på Sebbies pappa som liten, dom är otrolig lika varandra!


En bild på våran första unghäst vi ägde, Gandur från Storhagen. Av olika skäl var vi tvugna att sälja honom.


Även Erica började sina unga år med Stormur :) Haha, Stormur var en riktig gräsätare och stark som få. Erica skulle försöka få med han hem från hagen och han stannade och åt, och grät av ilska för att han inte ville hänga med. Man ser verkligen hur hon hänger i grimskaftet :)


En väldigt ung mamma :)


Avslutar med en bild på mig och hoppas att jag KANSKE kan får höra att Sebbe är LITE lik mig också :)

Inga kommentarer: