lördag 19 september 2009

Mitt liv är faktiskt helt perfekt!

Jag har faktiskt kommit fram till det idag!

Jag har en son som jag älskar över allt annat och som är så otroligt snäll och underbar! (trots att han är mammig, men jag ska faktiskt vara glad över att han vill vara med mig!)

Jag har VÄRLDENS BÄSTA MAMMA OCH LILLASYSTER som hjälper mig med mina hästar så att jag inte behöver sälja dom!

JAg har två helt fantastiska hästar som kan gå långt! Dom är helt underbart snälla båda två och ja, helt perfekta!

Jag har ett hem som är, tja, inte som jag vill ha det, men det har tak och väggar och så ska vi ändå flytta om 1 år till en större lägenhet som blir både min och Andreas. (denna lägenhet äger Andreas ensam)

Jag har snart ett sommarhus som jag kan åka till när jag vill och mysa på en underbar tomt med Sebastian!

Jag har ett fantastisk arbetsplats att återvända till i oktober nästa år hoppas jag om det inte går helt åt pipsvängen med företaget, men det borde det inte göra!

Ja, jag kunde fkatiskt inte ha det bättre. Att jag råkar ha några trivselkilon på kroppen, ja, det får jag lära mig leva med eller så får jag helt enkelt göra något åt det! Så från och med nu blir det inga mera negativa vibbar från min blogg! :)

Inga kommentarer: