torsdag 26 februari 2015

Torsdag

Migrän på jobbet, inte vidare kul. Bita ihop och överleva.

På lördag kör vi Frami till Gröna Gången. Han ska säljas, älskade hästen. Andra djuret som jag säljer. Känns lika jobbigt denna gång som det gjorde när vi sa hejdå till Gandur.  Men får tänka på att det kommer bli det bästa för Frami. Vi har inte tiden som han behöver, älskade häst.

Red ut på en barbacka tur på Tritla igår i det fina vädret. Var helt underbart. Hittade en ny stig jag inte ridit på tidigare, den skall jag prova nästa gång och se vart vi hamnar. Var tvungen att rida hem innan jag vet vart stigen tog slut.

I morgon är det dags för inventering igen och sedan förmodligen middag hos Camilla. Ska bli kul att ses, känns som det var hundra år sedan. Behöver träffa lite folk känner jag.


Älskade Frami, kommer sakna dig för alltid.


Inga kommentarer: