fredag 27 februari 2015

Lång fredag

Fick konstig migrän igår. Började med flimmer som vanligt, sedan domningar och så försvann talet. Men fick aldrig den där riktigt ordentliga huvudvärken. Mådde bara illa och fick blixtrande huvudvärk när jag rörde på huvudet. Konstigt, men rätt ok ändå.

Idag är jag seg dock och molande huvudvärk och illamående. Hatar migrän, hade gärna sluppit det helt.

Idag är det inventering, min stackars hjärna ska jobba på hårt trots 2 dagar med uppgång klockan 4 och migrän. Men det ska väl gå bra det också.

I morgon kör vi Frami och det börjar sjunka in nu. Känns så fruktanstvärt jobbigt, en klump i bröstet som inte vill släppa taget. Min älskade, fina, vita springare.

Ikväll ska jag kanske iväg på middag med min äldsta vän. I år är det 29 år sedan vi träffades för första gången. 30 års jubileum nästa år, det skall firas!



Inga kommentarer: