onsdag 25 februari 2015

Hej bloggen!

Det var länge sedan!

Får se hur länge intresset sitter i denna gång.

Att så mycket kan hända på de 4 månader som gått sedan jag skrev sist, inte ens någon ide att göra en återblick, mest skit som hänt ändå!

Vi blickar framåt!

Sebbes favoritfröken som slutade på förskolan kommer tillbaka igen nästa vecka. Barnet var över lycklig! Känns bra i hjärteroten att han får avsluta sin tid på föskolan med bra personal.

Frami åker iväg till Gröna Gången på lördag för att säljas. Känns inte lika roligt i hjärteroten. Usch, det är riktigt jobbigt, men det är ett bra beslut för honom. Ingen som har den tiden som han kräver. Ska faktiskt också när försäljningen är över bli rätt skönt att bara ha en häst kvar att lägga tiden på.

Tritla, hon kommer bli kvar hos mig tills hon eller jag dör, hon är en i familjen, hon och Sebbe, det är mina allt!

Är inbokad på kurs på Artinge för Anne-Marie Röst med Tritla i maj, ska bli riktigt kul. Hoppas på bra väder.

Annars rullar allting på i sin takt, längtar efter våren nu. Men kom inte för fort, för jag måste hinna gå ner mina vinterkilon först! ;)

Älskade lilla Tuva som lämnade oss sommaren 2014. Lerinpackning? :)


Inga kommentarer: