söndag 25 oktober 2009

Jag har fått en drake i mitt hem!

Vi var och handlade kläder till Sebbe idag (ett ont måste) och då hittade vi en sak som vi bara inte kunde motstå. Vete 17 när vi ska använda den, men snygg var den ;)




Han växer så det knakar våran bebis, tyckte inte det var så länge sedan vi köpte kläder... MEn men, storlek 80 borde han i alla fall kunna ha fram till våren om jag och min stackars överansträngda plånbok har tur!

I dag var jag och Andreas och tränade på gymmet på hans jobb. Var lagom jobbigt, jag har verkligen förlorat alla mina muskler från ridningen *Snyft* Känns framför allt i ryggen. Man har mer muskler än vad man tror när man rider. Ska försöka få ordning på min krop nu, Andreas ska pröva att natta SEbbe i en vecka nu, så ska jag gå och träna på Friskis jumpa i skollokal här i området. LAgom långt borta om det skulle bli panik skrik hemma. Fungerar det bra så ska jag börja rida 1 dag i veckan sen efter nyår! NAJS! Saknar min lilla bus häst!

2 kommentarer:

Mamma/Mormor sa...

Gud så fin Sebbe är vilken fin dräkt.Vad bra att du kan komma igång med gympa då mår både kropp och skäl bra. Fick du tag på Johanna. Kramar ifrån Mamma/Mormor

Ida sa...

Musklerna kommer du får tillbaka fort. Lita på din naprapat :P Men drakdräkten kan han ju ha nu, det är snart halloween... men han lyckades inte med att se läskig ut, han är bara så otroligt söt :)
Vi ses idag!