fredag 9 oktober 2009

En helt ny värld har öppnat sig!

Sedan Sebbie lärde sig sitta så har MYCKET underlättats! Hela världen har blivit lite lättare! Nu sitter han en stund själv på golvet med leksaker utan att jag måste roa han hela tiden, vi kan ut och gå promenader med vagnen och han sitter upp och ser allting och är faktiskt nöjd riktigt länge. Det är så otroligt skönt.



Idag så tog jag och Sebbe en promenad, han satt i vagnen i säkert en timma, sedan blev han trött så då fälde jag ner ryggstödet och han somnade på en gång och sov i 3 timmar. Helt otroligt, så länge har han aldrig sovit på dagen! Dock så kunde jag inte sova mer än ca 15 minuter. Har svårt att somna på dagarna, ligger liksom mest och bara väntar på att han ska vakna så vågar inte riktigt somna. Oftast är det juh så att han vaknar när jg precis slumrat till... typiskt :P

I morgon så ska jag, Andreas och Sebastian åka ut till landet och hjälpa pappa och elda. Ska bli skönt, hoppas på fint väder!

Tog lite kort på min Sebbe när han åt majskrokar för första gången idag, det tyckte han var gott!


2 kommentarer:

Monika/Mamma/Mormor sa...

Gud så gullig Sebbe är. Vad han ser fundersam ut när han stoppar majskroken till munnen. Jätteskönt att Framis hovar börjar ordna upp sig/Kramar

Anonym sa...

jag håller med monika han ser lite fundersam ut.Han är en riktig sötnos.Njut medans tiden är det går så fort.kramar Marianne