tisdag 20 oktober 2009

Fotografering

Idag så var det fotografering nere på Öppna Förskolan. Jag hade bokat en tid för Sebbe och tänkte att det kunde bli fina julklappar. Så halv tio skulle vi vara nere i centrum, stylade och fixade :)

Det hela var lite för senat och jag märkte att Sebbe började bli lite trött. När det vart våran tur så satte jag Sebbe på plats och fotografen han ta en bild, sen började Sebbe stor gråta. HAn tyckte kameran och allting var super läskigt! Stackars min bebis. Var helt fel tid för honom, han var trött. Han blir extra feg när han är trött. Valde denna tid för att hans pappa skulle kunna vara med (var första tiden), och så blir Andreas kallad till möte i Malmö och kunde inte vara med och då var det för sent att ändra tiden. *suck* Men då vet jag det till nästa gång i alla fall. :)

Dock såg jag på priserna, är svin dyrt att köpa fotona, så får se, köper bara om det blev riktigt bra bilder!

IDag ska jag och Sebbe ta en promenad, var länge sen vi var ute eftersom jag har varit lite krasslig och han har varit hostig. Får se om han har lust att sitta i vagnen idag :)

I morgon ska vi till Öppn Förskolan igen, lyssna på en talpedagog, kan vara lite intressant att höra vad hon har att säga. Efter det skall vi till biblioteket med föräldragruppen och lyssna och gå runt lite. SKönt att ha något att göra, då äter jag inte så mycket :P

Tröst äter här hemma för jag har så tråkigt, och med tröstätandet kommer kilorna. USCH, känner mig inte på topp direkt, trött, påsar under ögonen och fet... BLÄ

Nu ska jag gå och leka lite med min son, hej hopp!

1 kommentar:

Mamma/Mormor sa...

Vilken fin bild du har lagt upp på prinsen. Bättre lycka nästa gång med fotograferingen men kanske någon bild blir bra det återstår att se. Upp med humöret tänk positivt och gå ut i den friska höstluften då känns med nog bättre.
Många kramar mamma/mormor