måndag 2 mars 2015

Helgen

Helgerna går för fort, bara att konstatera.

I fredags var det inventering, så några timmars övertid blev det. Sedan stressa till Solna för att gå på bio med en gammal vän jag inte sett på ett år. Var mysigt.

På lördagen var det upp tidigt och åka till stallet. Häkta på transporten och köra Frami till Gröna Gångn där han, förhoppningsvis, kommer bli såld.  Var så sorgligt och ännu sorgligare blev det när vi kom tillbaka till stallet och ingen vit häst lyste upp flocken.

Hem igen och somnade vid halv sju och sov 2 timmar innan jag blev väckt för att titta på film. Somnade ändå i soffan. Jösses vad vårtrött jag är.

Söndagen var Andreas borta och fiska så jag och Sebbe åkte iväg på en lunchdate. Var mysigt att bara vara vi 2!  Handlade lite lampor hem, Sebbe ville ha en lavalampa.

Denna vecka ser jag fram emot av många anledningar. Sebbes favoritfrökens om slutade innan jul kommer tillbaka på onsdag. Underbart!



Inga kommentarer: